Reklamace

Nabízíme nadstandartní přístup k případným reklamacím!

Pokud dojde k nějakému problému který nejde vyřešit posláním nového dílu a je třeba doručit stroj na opravu k výrobci, my zaplatíme dopravu - nadstandart v této podobě žádný jiný obchod nenabízí

Nechceme aby zákazník, který nám vkládá důvěru tím, že nakoupí zboží na našem e-shopu, měl při případné reklamaci nějaké výdaje.

Na tuto službu nemají nárok zákazníci u kterých byla poskytnuta nějaká vyšší nadstandartní sleva třeba za množství nebo byla poskytnuta garance nejnižší ceny atd. / zákazníci se standartní slevou 1% za platbu předem samozřejmě na tuto službu mají nárok /

Seriózní přístup-ceníme si našich zákazníků

Bojíte se reklamací na dálku? S námi nemusíte. Jsme autorizovaní dealeři jednotlivých značek a jsme oprávněni vyřizovat jejich případné reklamace. Pokud k reklamaci dojde snažíme se ji vyřešit tak, abyste Vy naši zákazníci měli minimum starostí. Nabízíme urychlené vyřízení případných reklamací ve velmi krátkém termínu. Ve většině případů se snažíme reklamace řešit zasláním nového dílu, aniž byste na nás museli posílat vadný díl.

K tomuto je dostačující přiložit foto poškození nebo vady a napsaní této reklamace formou e-mailu. Nejde to samozřejmě ve 100 % případů, protože někteří výrobci chtějí zboží vidět, ale ve většině případů stačí foto a písemná reklamace emailem. Bereme to jako službu pro Vás, abyste byli s našimi službami plně spokojeni.

Jste u nás zaregistrovaní? Pokud ano, můžete reklamační formulář vyplnit přes zákaznickou administraci, kde se Vám předvyplní pole z Vaší objednávky.

Reklamační formulář



Pokud Vámi reklamované zboží má službu Servis Plus, vyplňte následující kolonky:
Adresa vyzvednutí
Pole označená * jsou povinná