Spotovačka-bodovací stroj GYS GYSPOT INVERTER BP-LCX-s7 (3x400V)

Autokarosářské invertorové bodové svařovací zařízení pro opravy moderních karosérií je ideální svařovací zařízením s transformátorovou pistolí / bodovacími kleštěmi pro každou autokarosárnu, která opravuje i karosérie posledních modelů automobilů. Vysoce kvalitní bodové svařování lze provádět i na karosériích z ultra pevných ocelových plechů (např. Mild, HSS/HLE, VHSS/THLE, UHSS/UHLE, ZstE, Usibor, TRIP apod.) s různou tvrdostí, včetně extrémně tvrdých ocelí (Boron). Při konstrukci nejnovějších karosérií používané nové oceli vyžadují odlišné svařovací parametry a samozřejmě také vyšší přítlačnou sílu (až přes 500 daN). Vyšší svařovací proud (zpravidla vyšší než 12 000 A) a vodní chlazení, problém nepředstavují ani některé kombinace plechů a rovněž různé povrchové vrstvy plechů.

Velice lehké transformátorové C-kleště ve standardním vybavení se otevírají až na 80 mm, což zajišťuje nekomplikovaný přístup do všech oblastí svařování. Rozevření se ovládá jednoduchým stiskem tlačítka

spotovací přístroj (spotter) disponuje automatickým systémem chlazení, kapalinou chlazený středně frekvenční transformátor je integrovaný do C-kleští, možnost dlouhé činnosti díky efektivnímu chlazení. Všechna relevantní svařovací data mohou být uložena na SD-kartu a v případě potřeby přenesena na PC a zpracována špičková kvalita a nejnovější generace (vyrobeno ve Francii) jednoho z největších výrobců svařovací techniky v Evropě zařízení doporučuje řada výrobců automobilů.

Výhody:

Velký svařovací proud až 13 000 A

Digitální zobrazení aktuálního svařovacího proudu

Varovný tón při poklesu jmenovitých hodnot

Konstantní kontrola svařovacího proudu

Nízká spotřeba proudu

Vysoký přítlak elektrod: max. 550 daN / 8 bar

Kontrola přítlaku elektrod( digitální zobrazení aktuálního přítlaku elektrod )

Varovný tón při poklesu přítlaku elektrod

Velký přehledný displej

7 volitelných režimů

STANDARD MODE/standardní režim - přístroj určuje svařovací parametry podle síly/tloušťky plechu a druhu plechu

MANUAL MODE/ruční režim - obsluha si může zvolit svařovací proud, svařovací čas a přítlak elektrod

MULTI MODE/víceúčelový režim - přístroj automaticky vypočítává optimální hodnoty pro zvolené plech, zvolí se tloušťka plechu a druh materiálu

GYSSTEEL MODE/měření tvrdosti zařízením GYSTEEL - měření tvrdosti oceli prováděné pomocí přístroje GYSTEEL Vision lze vložit přímo do menu s cílem určit druh oceli

zařízení pak určí parametry svařování

AUTO MODE/automatický režim - automatické rozpoznání druhu plechu, tloušťky plechu, existenci elastického materiálu nebo izolačního materiálu mezi plechy

CAR MANUFACTURER MODE/režim výrobce vozidla - umožňuje vyvolat předem uložené opravárenské manuály/instrukce výrobců vozidel, přístroj pak automaticky nastavuje svařovací parametry

ENERGY MODE/energetický režim - umožňuje provedení bodových svárů s předem zvoleným vložením energie, obsluha zadá svařovací proud (A) a energii (kWs), tento režim není určený pro opravy, ale slouží k provádění testů automobilovými výrobci nebo zkušebnami

Další výhody - Gyspot Inverter BP-LCX-s7 (3x400V)

Stabilní výsuvné rameno/výložník

Velmi snadná obsluha díky automatizovanému nastavení svařovacích parametrů v režimu AUTO Modus

Modus lepených plechů pro svařování lepených plechů nebo plechů opatřených jinou vrstvou

Ochrana proti přehřátí