Dieslový agregát Perkins FDG 60 PD
Profesionální diesel agregát s maximálním výkonem (kVA / kW) 63,0/50,0
Parametry produktu
Kód řídící jednotky: | AMF 25 |
---|---|
Max. výkon L.T.P. [kVA): | 63,0 |
Max. výkon L.T.P. [kW]: | 50,0 |
Jmenovitý výkon P.R.P. [kVA]: | 60,0 |
Jmenovitý výkon P.R.P. [kW): | 48,0 |
Jmenovitý proud [A]: | 86,0 |
Frekvence [Hz]: | 50 |
Napětí [V]: | 400 |
Výrobce alternátoru: | Stamford |
Typ alternátoru: | UCI224E |
Výkon alternátoru (40 ºC, 1000m n.p.m.) [kVA]: | 60 |
Účinnost alternátoru [%]: | 88,8 |
Stabilizace napětí: | AVR SX460 |
Úroveň stabilizace napětí [%]: | +/- 1 |
Stupeň ochrany alternátoru [IP]: | 23 |
Třída izolace: | H |
THD [%]: | <1,5 |
ReaktanceX'd [%) : | 12,0 |
Výrobce motoru: | Perkins |
Typ motoru: | 1103A-33TG2 |
Čistý výkon motoru[kW]: | 53,8 |
Otáčky [otč./min]: | 1500 |
Regulace otáček: | elektronická |
Třída provedení: | G2 |
Obsah motoru [l]: | 3,3 |
Počet válců: | 3 |
Napětí [V]: | 12 |
Chladící kapalina: | Shell Anti Freeze |
Množství chladící kapaliny [l]: | 10,4 |
Motorový olej: | Shell Rimula R4L |
Množství motorového oleje [l]: | 7,9 |
Emise motoru: | non-emission |
Typ paliva: | diesel |
Spotřeba paliva pod zatížením 75% [l/h): | 10,4 |
Spotřeba paliva pod zatížením 100% [l/h]: | 13,9 |
Objem palivové nádrže [l]: | 120 |
Doba práce diesel agregátu bez tankování 100% [h]: | 8,6 |
Hmotnost diesel agregátu bez paliva [kg]: | 1140 |
Rozměry D x Š x V [mm]: | 2353 x 1088 x 1466 |
Garantovaná akustická hlučnost Lwa[dB]: | 95,0 |
Akustický tlak (vzdálenost 7m) [dB]: | 63,9 ± 2,2 |
PRIME POVER (P.R.P.) ISO 8528:
(primární energie) - určuje maximální dispozici výkonu při proměnném zatížení.Přijatelné přetížení +10%, maximálně však 1 hodinu při 12 hodiné práci agregátu. V průběhu 24 hodin není přípustné přijímat více než 80% P.R.P.
Max. STAND-BY POWER (l.T.P.) ISO 8528:
(nouzového napájení) - určuje maximální výkon jaký může agregát pracující méně než 500 hodin za rok, přičemž v úvahu přichází následující omezení:
- 100% zatížení, celkem 25 hodin za rok
- 90% zatížení, celkem 200 hodin za rok
Přetížení je nepřípustné
Použití v případě výpadku elektřiny
Označení dieselových agregátů:
- L - vybaveno sosvětlením
- P - agregát namontován na homologovaném vozíku, upraveným dle rozměrů a váhy agregátu
- G - vybaveno zařízením, podporující startování v zimním období
- C - tiché provedení
- CC - super tiché provedení, bez ozačení - jedná se o otevřenou rámovou verzi
- S - vybaveno automatickou aktivací rezervy
- A - automatické startování
- R - ruční startování (klíčkem)
- N - synchhronizace se sítí
- P - synchronizace s agregátem
- Jmenovitý výkon uveden v kVA