Přístroj pro diagnostiku vstřikovačů vznětových motorů Common Rail PQ 1000

Moderní mikroprocesorový přístroj pro diagnostiku vstřikovačů vznětových motorů se systémem vstřikování Common Rail umožňuje řadu diagnostických úkonů, které lze provádět na demontovaných jednotlivých vstřikovačích různých výrobců (Bosch, Denso, Delphi atd.). Přístroj má přehledný ovládací panel s klávesnicí a LCD-displejem, který je využíván i pro kontrolní systém. K dispozici jsou 2 průhledné odměrné válce (pro vstřikované palivo a pro zpětný odtok paliva), tlakoměr pro tlak paliva, tlakoměr pro tlak vzduchu, regulátor tlaku s vazbou na tlak vstřikovaného paliva (poměr tlaku paliva a tlaku vzduchu je 250:1, tedy například při tlaku vzduchu 7 bar je tlak paliva 1750 bar), kleština/upevňovací element pro zkoušené vstřikovače a příslušné trubičky i hadičky pro propojení. Pro zaručení čistoty paliva během testu je přístroj vybavený dvoustupňovým filtrem.


K základním zkušebním operacím patří:

kontrola kvality a tvaru vstřikovaného paprsku

kontrola těsnosti vstřikovače

test množství vstřikovaného paliva

test vstřikovače při různě nastaveném tlaku paliva, modulaci šířky a frekvenci pulsů


Přístroj lze dokompletovat připojenou ultrazvukovou čističkou/myčkou. Ve vaničce s čisticí kapalinou lze pomocí ultrazvuku čistit nejenom vstřikovače, ale využívat ji i na speciální čištění dalších dílů.

Technické parametry:

napájení:
provozní teplota:
relativní vlhkost:
modulace šířky pulsů:
frekvence pulsů:
celkový čas vstřikování:
napětí pulsů:
systémový tlak zkoušení:
objem válců:
objem nádržky na zkušební palivo:
230 V/ 50 Hz
+10°C až +40°C
menší než 85 %
0 - 6000 µs
1 - 40 Hz
nastavitelný v min
80 V pro vstřikovače Bosch nebo Denso CR a 12 V pro vstřikovače Delphi CR
1 - 1800 bar
90 ml
2 l